J. Lynn : Bízz bennem

Cameron Hamilton hozzászokott már, hogy megkapjon mindent, amit csak akar – különösen, ha csajokról van szó. Amikor azonban viharos körülmények között megismerkedik Avery Morganstennel, megtalálja az egyetlen lányt, aki képes ellenállni szikrázóan kék szemeinek. Nem csoda, ha minden gondolata e szeleburdi és izgalmas csaj körül forog.
Averynek megvannak a saját titkai, amelyek nem engedik, hogy akár önmagának is bevallja, milyen mély érzelmekkel viseltet Cam iránt. Vajon mit kell tennie Camnek ahhoz, hogy áttörje a falat, és elnyerje Avery bizalmát? Vagy az is lehet, hogy továbbra sem lesz képes közel kerülni Averyhez, és elveszti az esélyét, hogy végre őszinte és hosszan tartó szerelemre találjon?


Oldalszám : 392 oldal.

Műfaj : romantikus

"Vannak olyan pillanatai az életemnek, amikor szó szerint el sem tudom képzelni, hogyan jutottam el oda ahol éppen vagyok."

Hogyan került a kezembe?

Hát ez elég könnyű kérdés. Miután elolvastam a Várok rád -ot, abban a pillanatban tudtam, hogy a következő könyv a Bízz bennem lesz. 
Cameron szemszöge egyrészből nagyon csábító is volt, hiszen egy fiú agyában sok minden máshogy játszódik le. Merészebb mondatok, csípősebb viccek. Beleláthattunk Cam életébe, aminek nagyon örültem. Jobban megismerhettük őt. 


A történet ugyanaz, mint az előző könyvben, de mégis ugyanolyan izgalommal lehet olvasni, mintha nem tudnád mi történik. 
Kiemelném, hogy sokkal nagyobb hangsúly van Cam barátain is. Legjobban a Jase-szel teli részeknek örültem. Sőt, azt hiszem ebben a könyvben ő tetszett a legjobban. A mély barátság, ami köztük van Cammel, de persze ott van Jase titokzatossága is, hiszen nem egyszer utalt rá Cameron, hogy nem valami jó élete van. Mindenesetre nagyon-nagyon vártam az ő történetüket Tessával :), mivel már ebben a könyvben is izzik közöttük a levegő. 


Ami nem tetszett : Voltak néha elírások, bakik. Amik persze mindig előfordulhatnak, most valahogy rossz helyen rossz időpontban, de nagyon nem kellettek volna. Kicsit értelmetlen lett ott az a rész, persze korrigálható, de akkor is ott van :D

Nem nagyon tudok mást mondani, mert az spoileres lenne :) Mindenesetre, ha a Várok rád-ot elolvastad, akkor ezt se hagyd ki, megéri ;) 
Vicces, aranyos mégis egy kicsit szomorkás néha. És ami valóban szomorú, hogy...vége. :( Pedig még szívesen olvastam volna az eljegyzésről, esküvőjükről, gyerekvállalásról. Sok sok részt :D Hiszen ki ne örülne egy "Cameron és a pelenkázás" részletnek? :) 

Kedvenc karakter(ek) : Jase, Cam 

Kedvenc részlet :
" – EGY LÁNYT? 
A szobám mennyezetére meredtem. 
– Igen, anya, egy lányt. 
Kis szünet hallatszott a vonal másik végéről. 
— Egy csajt? 
– Igen .
– Úgy érted valódi, élő, nőnemű személyt? 
– Egy élettelen, műanyag pasi ellentétét. 
Anya lecsissegett. 
– Te tényleg egy lányt akarsz hazahozni hálaadásra? 
Ez kezdett egy kicsit kínossá válni. 
– Miért vagy ezen annyira megdöbbenve? 
– Mert te soha nem szoktál lányokat hazahozni, Cameron. Te… ne tedd le! Drágám! – Valami zörgés szakította meg a hangját, aztán megint meghallottam, amit mond. – Drágám, Cameron egy valódi, élő lányt akar hazahozni hálaadásra! Mit szólsz? Nem! Ezt nem… mi van? 
– Jézusom! – nyögtem fel, és lehunytam a szememet. Talán tényleg nem volt annyira jó ötlet."

Értékelés:

Ha te is elolvastad, írd meg a véleményed! :)

You Might Also Like

0 megjegyzés