B. A. Paris: Zárt ajtók mögött

Fülszöveg&Borító

Mindenki ismer olyan párokat, mint Jack és Grace. Jack jóképű és gazdag, Grace bájos és elegáns.

Kedveljük őket, még ha nem is áll szándékunkban. 
És szeretnénk Grace-t jobban is megismerni.

Csakhogy ez nem is olyan egyszerű, ugyanis Jack és Grace elválaszthatatlanok. 
Van, aki ezt igaz szerelemnek nevezné. Mások talán feltennék a kérdést, hogy Grace miért nem veszi fel soha a telefont. Vagy miért nem lehet vele beülni valahova egy kávéra, jóllehet nem dolgozik. És hogy marad olyan sovány, noha rafinált fogások sorát főzi? És vajon miért van rács az egyik hálószoba ablakon?

Kiadó: Művelt Nép

Oldalszám: 320. oldal

Műfaj: pszichológiai thriller


Először is köszönöm a Művelt Nép kiadónak a recenziós példányt! Nagyon örülök, hogy nem ugrottam át ezt a könyvet és adtam egy esélyt neki. 

A történetről: 

Grace és Jack a tökéletes házaspár. Mindenük megvan, amire csak vágynak és már a babatéma is felhozatalra került. Egy eszméletlenül szép ház, igazi jó barátok. A határidőnapló telis tele van megbeszélt vacsorákkal, összejövetelekkel. Mi baj történhetne? Ki gondolná a mindig alapos, kifinomult, mosolygós Grace-ről, hogy egy pszichopata a férje? 


Hát elmondom, hogy én nem tudtam, hogy mire számítsak. Imádtam a könyv elejét, ennyire még könyvnek az első pár oldala nem tetszett soha. Az előkészítés, hogy aztán majd lecsapjon...nagyon bejött. Komolyan, még Jacket is megkedveltem kicsit az elején! Szörnyülködtem is utána magamon, de annyira szépen voltak leírva az esküvő előtti részek, hogy nem tudtam másképp tenni.

Erre lehet azt mondani, hogy TÚL JÓ volt az eleje...túlságosan gyorsan történt minden, de Grace annyira beleszeretett Jackbe, hogy nem lehetett mit tenni. Itt volt A Férfi, aki elfogadja őt és a Down- kóros testvérét, aki szereti és mindent meg akar adni neki....
Jack pedig nagyon jól játszotta el a szerepét. Pont ott volt, ahol lennie kellett, jó időpontban. Talált egy nőt, aki érzelmileg már annyira mélyen volt, hogy tudta - nála biztos nyerő lesz.


Valójában két részre lehetne osztani ezt a művet. Az esküvő előttire és az esküvő utánira. 
A csodálatos rózsaszín köd....aztán meg a sötét valóság, amikor kiderül, hogy a férjed valójában egy mérgezett alma. 


Grace-t nagyon sajnáltam. Egyszerűen...brutális amit átélt és hihetetlen, hogy a való életben is vannak ilyen terrorban tartott emberek. Én összeomlottam volna. Olvasás közben gondolkodtam, hogy mit lehetne tenni. Hiszen kell lenni valaminek! Valakinek... aki segítsen! 

Faltam az oldalakat, izgultam Grace-ért és Milliért, de nagyon féltem attól, hogy rossz vége lesz. Nem akartak megoldódni a dolgok. Jack nem lett jobb, és minden nap egyre gyorsabban telt... egyre közelebb kerülünk a várva várthoz.


Kedvenc karakter: Milli és Esther

Kedvenc részlet: -

Szerinted mi lett a vége?


Egy igazán Tökéletes könyv. Játszik a gondolataiddal, rávezet arra, hogy TE is, mint olvasó a kiutat keresd! Kegyetlen, megdöbbentő és valóban sajnos valóságot tükröző. Vajon hányan élhetnek a valóságban így ? Miért nem veszik észre minél többen? Miért nem hisznek egy sérült nőnek? Annyi, de annyi kérdés.
Nagyon elgondolkodtató témát dolgoz fel, olyan módon, hogy az elolvasása után jobban odafigyelek mindenkire. Annyi olyan ember van a világban, aki nem néz a felszín alá és elfogadja, amit lát. Én nem akarok olyan lenni. Olyan akarok lenni, mint Esther. 

Értékelés: 

You Might Also Like

0 megjegyzés