Anne L. Green: A remény hajnala


Amy Avenst Tennessee egyik nyugodt kisvárosából San Francisco zajos forgatagáig űzi zaklatásával egy férfi. Itt kezd új életet: karriert építeni, tanulni és felejteni szeretne.

Jelentkezik álmai cégéhez, de már az állásinterjún szembesül leendő főnöke, Matthew Johnson arrogáns és kiállhatatlan stílusával. Amy úgy dönt, felveszi a kesztyűt, így már az első nap elkezdődik a harc kettejük között. A folyamatos csipkelődések, szurkálódások ellenére vonzalom ébred bennük egymás iránt, amelyet megkísérelnek elnyomni.
A sors is újra meg újra próbák elé állítja őket. Mindkettejük múltja tele van fájdalmas sebekkel, s Matt képtelen megbocsátani önmagának.
Amy hajthatatlan, de vajon a szerelme megadhatja-e a feloldozást Mattnek, hogy végül egymásra találhassanak? 
És a múlt engedi-e a felejtést?

Kiadó: Álomgyár
Oldalszám: 410 oldal

Könnyek...boldog könnyek áztatják az arcomat, mert ez a történet hozta, amit Anne-től megszokhattunk. Boldogság, humor, krimi, akció. Megkaptam, amit vártam, sőt! Még jóval többet. ❤

Emlékszem még tavaly volt egy molyos zóna, ahol találtam egy linket. Ingyenesen letölthető volt Anne L. Green: A remény hajnala című könyv. Nem ismertem az írónőt, azt sem tudtam, hogy magyar. Letöltöttem, de akkoriban nem vettem kezembe, nem sok e-könyvet szoktam olvasni. Maradt szépen a telefonomon, és várt a pillanatra. Aztán egyik drága barátnőm, Barbi, ajánlotta az írónőtől a Viharos érzelmek című könyvet, ami azon nyomban magával ragadott, és onnantól kezdve nem volt menekvés. Faltam az írónő könyveit, így nem is volt kérdés, hogy elolvassam-e vagy sem A remény hajnala című kötetet. Akkor nagyon a Törékeny vonzerő hatása alá kerültem és mindenképpen Adam és Cat múltjában akartam vájkálni. Viszont most minden figyelmem Mattre és Amyre összpontosult. 

Az írónő mindent felülmúlt. Őszinte leszek, a lehető legőszintébb. Mivel már olvastam ezt a történetet, így az alap fordulatokat tudtam, viszont talán így még élvezhetőbb volt. Olyan, mintha kicsit előre láttam volna a történetben, Amy és Matt vívódásai, vitái nagyon-nagyon viccesek voltak, annyira jól oldották a feszültséget. Voltak percek, amikor csak ültem a könyv felett és vigyorogtam, nevettem a semmibe és csak azt mondtam: Ilyen nincs! Hát végem van!


Körülbelül így :D ------>
Már a könyv elején tudtam, hogy egy rossz szót nem tudok majd írni az értékelésemben, mert ez úgy lesz jó, ahogy Anne megalkotta.

Amy nagyon határozott személyiség lett, igazi Jégkirálynő, akinek sikerült megtörni a Fagykirályt. Mesélhetnék most nagyon sok jelenetről, de mindegyik olyan, hogy ezt nektek kell átélni, olvasni...higgyétek el megéri! Nem fogom ellőni itt a poénokat ;)


"A végzet kísért egy életen át,
miatta virrasztom át az éjszakát. 
Jelenléte az életem örök része, 
mégsincs se szaga, se színe, se íze."


Hogyan hagyjuk magunk mögött a múltat? Hogyan bocsátunk meg saját magunknak?

Igen erős témákat feszeget a könyv. A továbblépésen és az elfogadáson túl, erősen bemutatja a bántalmazást, mint testi, mint lelki szempontból. Két teljesen különböző életvitelű családot állít szembe egymással. A Victoria-féle sötét oldalét, és a Maggie néni-féle nyugodt, szerető oldalt. Hogy mondhatta anyának magát Victoria?  
Erre a kérdésre még mindig keresem a választ. Hogy lehet valaki ennyire szörnyű...el sem tudom hinni...Annyira gonosz! Hogy hagyhatta cserben a gyermekeit?
Pedig Matt egy igazán jó férfi. Komolyan, ha nem történt volna meg ez a szörnyűség, ki tudja milyen élete lehetett volna. Bizonyára gondtalan. A sok sötétségbe burkolózott év megtelt volna színekkel és élettel. El sem tudom hinni mekkora súly nehezedett rá, hogyha ennyire megváltozott. A falak, amiket emelt maga köré lerombolhatatlannak látszottak egészen Amy megjelenéséig. Még legjobb barátja, Alex sem tudta visszahozni régi énjét.



"Én egy vérbeli farmerlány vagyok. Remekül lovagolok, terelek, billogozok, minden tudok az állattenyésztésről, a növényekről. Nem esek pánikba egy farfekvéses marhától, de mi lesz velem egy betonrengetegben? Megtalálom vajon ott is a saját utamat?"


Miss Avens, drága Amy! Istenem, egy ilyen csípős nyelvű karakterrel már régen találkoztam! Annyira szuper volt. A határozottsága, a magabiztossága, a beszólásai. Nagyon szerethető, és példaértékű. Kiállt magáért, nem hagyta, hogy a főnök egy felmosórongyot csináljon belőle! Úgymond tükörképet mutatott neki és ezt Matt nem tudta elfogadni. 
De mi van akkor, amikor két igazán határozott, "Az a jó, amit én gondolok! Nekem ne mondja meg senki, mit csináljak" emberke egy szobába keveredik?
Hehe...vegyétek kezetekbe a könyvet és tudjátok meg ;) ❤

"Nem igaz, hogy nem találok már egy normális asszisztenst. Mindegyik fél perc alatt felidegesít. Az istenit! Miért hiszi azt minden jelentkező, hogy jobb nálam? Okoskodó idióták."

Olvassátok minél többen, mert nem egy telt, szirupos történet. De nem ám! Egy igazi, vad, izgalmakkal teli romantikus sztori, erotikával fűszerezve, igazi magyar tálcáról. A reményről szól, a küzdelmekről, a hibákról, a döntésekről. Kikapcsol, kiragad a való életből, megnevettet, könnyeket csal a szemedbe. Ezt teszi velünk Anne. Ezt tették velem a könyvei ❤
Köszönöm az írónőnek, hogy lehetőséget kaptam az értékelésre, köszönöm, hogy ismét egy ilyen csodálatos könyvben volt részem. ❤ Azt hiszem még sokáig fogom lapozgatni, olvasgatni, aztán egyszer odakerül a többi könyv mellé. Utána pedig újra kezembe kerül majd, mert ez egy olyan könyv, amit nem lehet elégszer elolvasni.



Értékelés:
Letehetetlen, csodálatos, brilliáns! 



Fotókért hatalmas köszönet Lakatos Tamásné Gabriellának ❤ íme egy videó 

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Alig várom, hogy nekem is legyen időm az első tíz oldalnál tovább jutni *-* <3

    VálaszTörlés