Colleen Hoover: Maybe Someday (Egy nap talán)

A huszonkét éves Sydney élete maga a tökély: egyetemre jár, jó állása van, stabil kapcsolatban él egy remek sráccal, Hunterrel, és a legjobb barátnőjével, Torival közösen bérel lakást. De minden megváltozik, amikor rájön, hogy Hunter megcsalja, és egyik pillanatról a másikra el kell döntenie, hogyan tovább.
Sydney egyszer csak vonzódni kezd a titokzatos, jóképű szomszéd sráchoz, Ridge-hez. Nem tudja levenni róla a szemét, és valósággal megbabonázza a fiú szenvedélyes gitárjátéka esténként az erkélyen. Ridge sem közömbös iránta, és hamarosan ráébrednek, hogy több szempontból is szükségük van egymásra.
Az Egy nap talán egy szenvedélyes történet barátságról, megcsalásról és szerelemről, ami az első oldaltól kezdve beszippantja az olvasót Sydney izgalmakkal teli világába.

Kiadó: Könyvmolyképző (2017)
Oldalszám: 392 oldal
Fordította: Barthó Eszter

Már nagyon régóta el akartam olvasni ezt a könyvet, de mindig halogattam és halogattam. Sosem volt rá idő. Aztán egyik nap random elővettem és elolvastam.
Imádom Colleen Hoover könyveit, a Slammed és a Hopeless sorozata után már nagyon kíváncsi voltam erre a kötetre. Vajon felül tudja múlni az eddigieket?


Azt kell, hogy mondjam ez egy csodálatos könyv. Már az első fejezeteknél megfogott és egészen az utolsó betűig nem hagyott el. Varázslatos.... Teljesen megszűnt a körülöttem lévő valóság, csak a könyv volt nekem, csak a zene.
A történetet nem szándékozom elmesélni, hiszen a lényege az értékelésnek, hogy Te is kezedbe vedd és elolvasd ezt a csodát. Így inkább néhány spoilermentes résszel akarlak rávenni téged ;)
Ez nem egy átlagos könyv. Nem egy egyszerolvasós. Nem csak egy könyv. Nem. Ez sokkal több ennél.



"– Te sírsz? – kérdezi Warren.
– Nem.
– De igen – bólint. – Te sírsz.
– Nem – rázom a fejem.
– De mindjárt fogsz – néz rám együttérzőn.
Átöleli a vállamat, és magához húz."


Az egész történet egyedi volt számomra. A karakterek felépítése, szerethetősége. Egyszerűen imádtam őket. A vicces részek kompenzálták azokat a jeleneteket, ahol szinte a szívem szakadt meg. Olyan fordulatok történtek, amire álmomban sem számítottam. Egy regény a kötelességről, az emberségről, az életről. 

"A hangja most már közelebbről cseng. Leül mellém az ágyra, és vigasztalóan a hátamra teszi a kezét. Ettől a kedves gesztustól újra kirobban belőlem a sírás. Úgy érzem, mintha fuldokolnék, de még ahhoz sincs erőm, hogy felmenjek a víz felszínére levegőt venni."


Nehéz mondatokba foglalni mit is jelentett nekem ez a könyv. Kikapcsolódást nyújtott, de emellett tanított és sok mindenről elgondolkoztatott. Az átlag emberek úgy gondolják, hogy a saját problémájuk a világ egyik legnagyobb problémája. Kinagyítják, egyesek sajnáltatják magukat. Mi értelme? Nem nyalogatni kell a sebeinket, kikürtölni égnek földnek, hanem megoldást kell rá találni. Élni kell vele. Tovább kell lépni.

"És ha most nem lehetsz velem,
én itt várok rád türelmesen.
Amíg eljössz,
eljössz egy éjszakán.
Egy nap talán.
Egy nap talán."





Egy nap talán Te is elolvasod ezt a könyvet.
Egy nap talán neked is 7 számmal bővül a zenelejátszási listád.
Egy nap talán Te is rájössz, mennyire szerencsés vagy, és, hogy az eső után jön a szivárvány. Hogy az életnek a pozitív oldalát kell nézni. Csakis rajtad múlik!

Fantasztikus, szívig-lelkig hatoló történet. Egy történet a szerelemről, a csalódásról, a barátságokról, a döntéseinkről. Ajánlom mindenkinek! 

Kedvenc idézetek:


"Eltitkoljuk az érzéseinket azok elől, akiknek a leginkább meg kellene mutatnunk. Úgy rejtegetjük őket, mintha bármi szégyellni való lenne a természetes reakciókban."

"Csak azt tettem, amit a szívem diktált. Látni akartalak."


"Ahogy megcsókol, minden köddé válik. A bűntudat, a félelem, az aggodalom,
hogy mi lesz a csók után, mind-mind tovaszáll abban a pillanatban, amikor az
ajka az enyémre tapad."

"Miért nem tudlak elhagyni, miért nem?
Az igazság kemény, de talán már értem.
Nehéz újrakezdeni, eldobni a múltat,
de közeleg valami, ami új erőt ad."

"Csakhogy mostanra már megtanultam, hogy a szívnek nem lehet megmondani, kit és hogyan szeressen. Azt csinál, amit csak akar. Mi csak abban dönthetünk, hagyjuk-e, hogy az életünk és a józan eszünk kövesse a szívünket."


Értékelés: 



You Might Also Like

0 megjegyzés