Ella Steel: Sors-Döntő


Evan Keller egy feltörekvő rock banda tagja, akinek meghiúsulni látszanak az álmai. 
A teher, ami a vállát nyomja már túl sok neki. Segítséget kell kérnie, de ezt nem teheti meg nyíltan, mert az csak tovább rontana a helyzeten. Vajon megtalálja a megfelelő embert? 
Haley Benett egy elszánt, makacs fiatal nő, aki bizonyítani akarja leendő hivatása iránti elkötelezettségét. 
Egy hétköznapi történet, egy nem hétköznapi szerelemről. Egy kapcsolat, ami már az első személyes találkozó előtt elmélyül. 
Két szív és egy nagy szerelem. 
Vajon az egymás iránt érzett szerelmük elég erős ahhoz, hogy legyőzze az élet által eléjük sodort akadályokat? Megismerhetjük félelmeiket, küzdelmüket, kitartásukat és egymásba vetett bizalmukat. 
Ebben a történetben bármi megtörténhet, hisz a sorsunkról mi magunk döntünk.

Kiadó: MyBook
Oldalszám: 344 oldal


Eszméletlen, csodálatos, imádtam <3 

Ella Steel könyve tele volt meglepetésekkel. Egy rockbandát helyre rázni nem könnyű dolog, Haleynek mégis sikerült. Igaz nem repesett az ötlettől, mikor apja erre a kiképzésre küldte, mégse adta fel és megmakacsolta magát. Élete legjobb döntése volt. 


Haley és Evan ismerkedésétől kicsit féltem, azt hittem nagyon el lesz túlozva, sőt nehezen szoktam hozzá a becézgetéshez is. Viszont a történet maga teljesen beszippantott és Ella stílusa nagyon is megnyerő volt számomra. Kíváncsi voltam mi lesz az írónő következő lépése, mire akarja rávezetni a két fiatalt. A cselekmény kibontakozott, elkezdődtek a bonyodalmak, amikre megoldást kellett találni. Nagyon jól érezhető az egység. Evannek  szüksége volt Haleyre, aki néha kicsit visszarántja őt a valóságba és nem hagyta elfajulni a dolgokat. Egy vezetőnek keménynek, határozottnak  kell lennie, Evan pedig beleesett abba a csapdába, ahonnan csak egy nő húzhatta ki. Ez visszafelé is igaz, hiszen Haley is rádöbben arra, hogy milyen élni egy kicsit kötöttségek nélkül, szabadon.
Imádom a rockot, nagyon örültem, hogy a kedvenc számaim, dalaim, bandáimat megtaláltam a műben, amit ezzel egyre közelebb éreztem magamhoz. A művészet iránti szenvedély is valami hihetetlenül van éreztetve, a leírások garantáltan érzékeltetik azt, hogy a zene milyen fontos szerepet tölt be az életben. 


A történet végén pedig olyan érzelemzuhatagban volt részem, amit csak kivételes könyvek tudtak eddig produkálni. Egyik rosszból kilábalva történt egy újabb merész dolog, és csak izgulhattam drága szereplőim sorsáért. Sors-Döntő. A cím egyszerűen tökéletes választás volt. A mű végén minden értelmet nyert.

Imádtam, tényleg. Olvastatta magát, Haley fejlődésén keresztül pedig mi is vele együtt felnőtté válhatunk. Van benne egy kis tini rajongás, de a szerelem mindent legyőzött, a bandával ő is egy határozott nővé vált, aki mindent kibír az életben. 


Egy csodálatos történetben volt részem, bőven erotikával, izgalommal, fordulatokkal. Fejlődni még kell persze, de ez egy erős kezdet volt, csak így tovább :) Köszönöm szép Elle Steel az élményt és a tiszteletpéldányt. Alig várom, hogy a következő könyvedet is elolvashassam! 

Sorsunk adott, de a döntéseket mi hozzuk!

Kedvenc idézetek: 

"Milyen furcsa, hogy az, aki nem tehet semmiről, ilyen félelmet és tehetetlenséget érez, miközben az, aki mások életével játszik, teljesen higgadtan szövögeti a terveit, hogy bosszút állhasson valami olyanért, amiről szintén nem mi tehetünk."

"Gyakorlatilag még fel sem fogtam Linda hirtelen jött váltását, és már ott is hagyott. Hát erről beszéltem: egy jó sírás és egy őszinte beszélgetés csodákra képes – mosolyogtam már én is."

"A megoldhatatlan helyzeteket csak át szoktam lépni, de ez nem az az eset. Erre ki kell találni valamit, de baromi gyorsan."

"Engem mindig is vonzott a zene, imádom a rockot, az egyik legnagyobb szerelem számomra a dobolás. Hatalmas energiákat tudok olyankor felszabadítani magamban, és feszültséglevezetésnek sem utolsó. Ez az én mentsváram. Amikor van valami problémám vagy csak egyszerűen feszült vagyok, leülök a dobok mögé és kieresztem a gőzt."

Értékelés:







Kövesd az Írónőt: Ella Steel

You Might Also Like

0 megjegyzés