" A kíváncsiság az, ami az írásban visz előre, hiszen sokszor én magam sem tudom, hogy mi fog történni a kötet végén"--> Interjú P. C. Harris Írónővel!

P. C. Harris könyvét még barátnőm, Barbi ajánlotta, ódákat zengett róla :) Nem csalás, nem ámítás én is rajongója lettem az írónőnek, aki volt olyan kedves, hogy elfogadta kérésemet és válaszolt pár kérdésemre:) 



1. Első kérdésem az lenne, hogy ki P.C. Harris? Hogyan jellemeznéd magad? :)

P. C. Harris egy bennem lakozó őrült, aki néha megpróbálja átvenni a hatalmat fölöttem. Ő néha egy komoly, néha vicces személyiség :-D Na, de komolyra fordítva a szót… Tudtommal nincs több személyiségem, de bizony néha elbizonytalanodom magamban, főleg, mikor megszáll az ihlet és jönnek azok a bizonyos hangok. Egyébként egy teljesen átlagos életet élek a párommal és néhány házipókkal.

2. Gondoltad volna, hogy írónő lesz belőled?

Soha. Sok dolgot kipróbáltam már az életem során, de valahogy soha nem fogott meg semmi, vagy csak én nem voltam elég kitartó, nem tudom. Viszont, ahogy befejeztem az Árnyoldalt, onnantól tudom, hogy a történetmesélés- és írás az életem. 

3. Mi inspirált írásra? 

A fejemben kavargó gondolatok, párbeszédek, érzelmek kuszasága inspirál. A kíváncsiság az, ami az írásban visz előre, hiszen sokszor én magam sem tudom, hogy mi fog történni a kötet végén.. 

4. Régóta tervezted, hogy kiadatod az írásaidat? Mi volt az, ami felrakta az i-re a pontot?

Összesen 1 évet ültem az Árnyoldal kéziratán, aztán beküldtem az Álomgyár kiadóba, ahol örömmel kezdtek el rajta dolgozni. Akkoriban jelent meg Borsa Brown első regénye, és utána sok interjút olvastam vele, és rájöttem, hogy ez nekem sem olyan elérhetetlen álmom többé. Hogy pontosan miért döntöttem így, arra már nem emlékszem, csak arra, hogy az egyik pénteken úgy mentem haza: ma felhívom a kiadót és elintézek mindent. Így is történt.

5. Milyen érzés volt először kezedbe fogni az Árnyoldalt? 

Úgy éreztem, mintha belőlem törtek volna ki egy darabot és azt adták volna a kezembe. Nagyon nagy volt a boldogság és az öröm, pláne mikor megláttam, hogy milyen vastag lett. Nem mintha a méret számított volna, de zöldfülűként semmilyen szakirodalmat nem olvastam az írásról és elképedve néztem a kezembe. Hihetetlen volt, hogy összehoztam egy könyvnek kinéző dolgot :)


6. Mr. Kék Szem. -> Egyszerűen imádom ezt a kifejezést. Hogyan jutott eszedbe? 

Az Árnyoldal eredeti (5percig tartó) címe, Kék szem volt. Mivel a történeteimben a piszkálódós kapcsolatokat szeretem, mindenképpen szerettem volna egy gúnynevet, vagy valamilyen becézést adni Davidnek, amit csak Rach használ. Így jött a Mr. Kék szem.

7. Nemrég jelent meg második könyved, az Újrajátszás. Ebben a sport, pontosítva a hoki kapott nagy szerepet. Miért döntöttél emellett a sportág mellett? 

Öcsém lassan 15 éve jégkorongozik, így vele együtt éltem át a kezdetektől zajló jó és rossz pillanatokat. Megszámolni nem tudom, hányszor segítettem neki felöltözni a védőfelszerelésébe, hány meccsen kiabáltam magam rekedtre. Még az érettségimre is a miskolci jégcsarnokban készültem, hogy megvárjam az edzése végét. Mivel általában otthon is az NHL volt a téma, sok minden ragadt rám is. Egy idő után teljesen magaménak éreztem ezt a témát, és úgy gondoltam, képes lennék előadni egy profi hokis történetét úgy, hogy közben beleszövöm egy romantikus-erotikus történetbe.


8. A sok olvasón kívül mit adott neked a könyveid megjelenése? 

Önbizalmat és barátokat. Mindig kételkedtem magamban, hogy vagyok-e elég jó ehhez, vagyok-e elég tehetséges bármihez. A másik, aminek nagyon örülök, hogy rendkívüli barátokra tettem szert. Mintha kinyílt volna előttem egy kapu, és elkezdtek volna kiözönleni rajta a jófej emberkék :-D

9. Várhatunk még tőled új könyveket?

Persze! :) Szeretnék idén is kihozni egy könyvet, de ha úgy alakul lehet kettőt is.

10. Kiknek ajánlanád a regényeidet?

Olyanoknak, akik a happyendes sztorikat részesítik előnyben, és akik egy kis kikapcsolódásra vágynak. Azoknak, akik élnek-halnak az erotikával fűszerezett történetekért és a karakterekkel együtt szeretnek izgulni. 

Köszönöm szépen az interjút! :) 

Értesülj első kézből ---> P.C. Harris
Könyveit ITT rendelheted meg
További interjúkra ITT bukkanhatsz ;)


You Might Also Like

0 megjegyzés