TOP 7 #Várólista



Sziasztok! :) 

Elindult TOP 7-es rovatom, melynek első bejegyzésében összeszedtem azt a hét könyvet, amelyeket nagyon várok, hogy elolvashassak! 
Kezdjük is ;) 

Tarryn Fisher: Fuck love - Kapd be, szerelem!

Csodaszép borító, érdekes fülszöveg, és egy név, aki eddig nem okozott csalódást. Polcra kell! 


Tarryn Fisher: Thief - Tolvaj (Szeress, ha hazudok is 3. )

Imádtam az előző két részt is, és alig várom, hogy végre megtudjam a történet végét! Az egyik legtöbb érzelmet kiváltó könyvsorozat, amit eddig olvastam. Kell és kész! 


Colleen Hoover- Tarryn Fisher: Never never 3. (Soha, de soha 3.) 

Charlie és Silas története egyedi és szívbemarkoló, alig várom, hogy olvashassam a folytatást és a megdöbbentő befejezést :) 


Anne Bishop: Holló a hollónak

A Twister Media kiadó egyik legjobb disztópiájának folytatása hamarosan a boltokban! <3 
A gyönyörű borító vajon milyen történetet rejt? Remélem hamarosan olvashattok róla a blogon :)
Az első részről szóló értékelésemet ITT érheted el. 


Sarah J. Maas: A ​Court of Wings and Ruin

AKAROM. ANNYIRA. ÉLETEM LEGJOBB FANTASY SOROZATA. 



Las Vegas, póker, kísértés és szenvedély! Mindemellett hazai termés <3 



Viki könyvéről már videót is sikerült csinálnom, nagyon kíváncsi vagyok már a különleges művére :)


Neked van már listád a kedvenc várólistás könyveidről? :) 
Írd meg hozzászólásba, ha van kedved! :) 

Csodaszép napot Mindenkinek! 




You Might Also Like

0 megjegyzés